جام جهانی شمشیربازی، پاکدامن از صعود به جمع 16 نفر پایانی باز ماند

به گزارش وبلاگ دلند چت، پس از حذف علی پاکدامن از جدول 32 نفره، کار نمایندگان کشورمان در بخش انفرادی جام جهانی اسلحه سابر به خاتمه رسید.

جام جهانی شمشیربازی، پاکدامن از صعود به جمع 16 نفر پایانی باز ماند

به گزارش وبلاگ دلند چت، رقابت بخش انفرادی جام دنیای شمشیربازی سابر مجارستان از روز گذشته شروع شد و ایران 4 نماینده در این مسابقات داشت. علی پاکدامن با توجه به اینکه رنکینگ 14 دنیا است رقابت های خود را در جدول 64 نفره شروع کرد. وی ابتدا برابر جیووانی از ایتالیا با نتیجه 15 بر 8 به پیروزی رسید. او در ادامه برابر نماینده رومانی شکست را متحمل شد تا از صعود باز بماند.

روز گذشته نیز در انتها مرحله گروهی محمد رهبری با 4 پیروزی و 2 شکست، محمد فتوحی با 3 پیروزی و 3 شکست و فرزاد باهر ارسباران با 4 پیروزی و 2 شکست از جدول مقدماتی صعود کردند.

در جدول حذفی فرزاد باهر با نتیجه 15 بر 8 سانتیاگو مادریگال از اسپانیا و در ادامه هادسون سانتانا از پورتوریکو را 15 بر 6 شکست داد. وی امروز در جدول 64 نفره برابر ماکسیم از فرانسه با نتیجه 15 بر 5 مغلوب شد و از صعود به دور بعد باز ماند.

محمد رهبری نیز ابتدا برابر نظربی ستارخان از قزاقستان با نتیجه 15 بر 2 پیروز شد. سپس شیدو تسوموری از ژاپن را 15 بر 8 شکست داد. وی امروز در جدول 64 نفره با هومر آمریکایی رو به رو شد و با نتیجه 15 بر 10 مغلوب شد.

محمد فتوحی در نخستین ملاقات خود در جدول حذفی مقابل گالریل فوچینی از ایتالیا 15 بر 13 مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت و در رده صد و سیزدهم ایستاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جام جهانی شمشیربازی، پاکدامن از صعود به جمع 16 نفر پایانی باز ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی شمشیربازی، پاکدامن از صعود به جمع 16 نفر پایانی باز ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید