خبرنگاران سندروم تساوی، بلای جان پرسپولیس؛ یحیی هت تریک کرد

به گزارش وبلاگ دلند چت، تهران- خبرنگاران- پرسپولیس برای سومین بازی متوالی تن به تساوی داد و از رسیدن به پیروزی ناکام ماند تا از صدر جدول دور گردد.

خبرنگاران سندروم تساوی، بلای جان پرسپولیس؛ یحیی هت تریک کرد

به گزارش وبلاگ دلند چت، تنها بازی باقی مانده هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز(سه شنبه) پرسپولیس به مصاف میهمان خود سپاهان رفت و با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.

این اولین بازی سپاهان در این فصل بود که منجر به گل زدنش نشد و با تساوی بدون گل به اتمام رسید اما در سوی مقابل سرخپوشان تهرانی برای سومین بار در این فصل تن به تساوی بدون گل دادند.

شاگردان یحیی گل محمدی در هفتمین بازی این فصل خود به پنجمین تساوی دست پیدا کردند و تعداد امتیازات از دست رفته شان به 10 امتیاز رسید. آنها بعد از بازی با اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا سه بازی در برابر نساجی، ذوب آهن و سپاهان انجام داده اند که هر سه بدون داشتن برنده تمام شده است. این فرایند در حالی برای قهرمان چهار دوره اخیر فوتبال ایران نگران کننده می شود که 2 تا از این سه بازی در استادیوم آزادی بوده است.

گل محمدی همچنین بعد از یک برد و چهار باخت، برای هشتمین مرتبه در برابر سپاهان به عنوان سرمربی مساوی کرد. او بیش از هر نتیجه ای مقابل طلایی پوشان امتیازات را تقسیم نموده است و حالا بار دیگر این اتفاق رخ داد. آخرین برد پرسپولیس در لیگ برتر به 36 روز قبل برمی شود که آنها پیروز شدند با سه گل از سد شهرخودرو بگذرند. باید دید حالا با این اوصاف پرسپولیس در برابر استقلال چه نتیجه ای را به دست می آورد.

فراموش نکنیم تیم تحت راهنمایی یحیی همچنان تنها تیم بدون باخت لیگ است. آنها با 2 گل خورده کمترین گل خورده را هم در اختیار دارند و حامد لک پنج کلین شیت در هفت بازی به ثبت رسانده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سندروم تساوی، بلای جان پرسپولیس؛ یحیی هت تریک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سندروم تساوی، بلای جان پرسپولیس؛ یحیی هت تریک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید