تکذیب یک شایعه عجیب درباره کریستیانو رونالدو در عربستان

به گزارش وبلاگ دلند چت، چه داخل زمین باشد و چه خارج از زمین، کریستیانو رونالدو همواره خبرساز است و حضوردر لیگ عربستان و باشگاه النصر هم باعث نشده توجهات روی CR7 کمتر شود.

تکذیب یک شایعه عجیب درباره کریستیانو رونالدو در عربستان

در تازه ترین جنجال، رسانه های اسپانیایی به نقل از یک رسانه عربستانی به نام ArabiaNews 50 به انتشار صحبت هایی از رئیس باشگاه النصر پرداختند که وی گفته بود از خرید رونالدو پشیمان است و احساس می کند که فریب خورده است. این رسانه ها در نقل قول مسلی آل معمر نوشتند که گفته بود: در زندگی ام فقط دو بار فریب خورده ام، بار اول وقتی سه کباب خواستم، فقط دو عدد به من دادند، بار دوم زمانی که با کریستیانو رونالدو قرارداد امضا کردم.

با وجود بازتاب زیاد این اظهارونظر، مشاور مطبوعاتی باشگاه النصر این صحبت ها را تکذیب کرد.

المحیدب در گفتگوی تلفنی با EFE گفت: اظهارات رسانه های مختلف اسپانیایی از قول مصلی المعمر، رئیس باشگاه النصر عربستان سعودی مبنی بر اینکه با امضای کریستیانو رونالدو فریب خورده، دروغ است.

وی افزود: اظهاراتی که در مطبوعات اسپانیا با منبعی از صفحه ای به نام ArabiaNews 50 منتشر شده است، دروغ است. اخیرا حتی با رئیس باشگاه مصاحبه ای صورت نگرفته و هیچ رسانه عربستانی یا محلی به این نام وجود ندارد.

مسئول مطبوعاتی النصر با خنده گفت: ظاهراً برخی از رسانه ها آن را از روی شوخی برداشته و فکر می کنند که این یک حرف واقعی است.

او اطمینان داد که ستاره پرتغالی حضور در النصر خوشحال است.

منبع: فرارو

به "تکذیب یک شایعه عجیب درباره کریستیانو رونالدو در عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب یک شایعه عجیب درباره کریستیانو رونالدو در عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید