ترکیب جعبه کفش فورد و کوپه بی ام و سری 3

به گزارش وبلاگ دلند چت، شرکت خودروسازی فورد در کاری جالب Shoebox و کوپه بی ام و سری 3 مدل 2008 را باهم ترکیب کرد.

ترکیب جعبه کفش فورد و کوپه بی ام و سری 3

به گزارش وبلاگ دلند چت، به نقل از motor1، داک هادسون در انیمیشن محبوب Cars به خاطر دارید؟ هادسون هورنت در آن زمان رقیبی سرسخت به نام فورد 1949 در بازار داشت که در اصطلاح عامیانه به عنوان جعبه کفش فورد (Shoebox) و اولین مدل کاملاً نو این شرکت خودروسازی پس از جنگ جهانی دوم، شناخته می شد. با این حال، شرکت فورد برای صرفه جویی در مصرف انرژی موتور یک کوپه بی ام و سری 3 مدل 2008 را زیر آن قرار دادند که از طریق Barcroft Cars نمایش داده شده است. فورد این پروژه را فقط با مبلغ 3400 دلار آغاز کرد.

این پروژه زمانی آغاز شد که جان از ساهواریتا در آریزونا دو وسیله نقلیه را خریداری کرد که به دلیل قدیمی بودن و نداشتن کارایی لازم قرار بود به انبار زباله منتقل شوند. فورد 1949 به مدت 20 سال در گاراژی در فینیکس زنگ زده بود، در حالی که بی ام و سری 3 در اثر تصادف رانندگی کاملا آسیب دیده بود و هزینه های تعمیر آن برعهده شرکت بیمه بود. به گفته جان، ترکیب خطوط کلاسیک فورد و فناوری مدرن بی ام و یک کار بسیار جالب است. او از این واقعیت راضی بود که توانستند امکانات مدرن از جمله تهویه مطبوع، بخاری و حتی کروز کنترل را در خطوط منحنی فورد کلاسیک نگه دارند، البته شاسی خودرو از BMW گرفته شده بود.

برای انجام این کار، جان و تعدادی از دوستانش مجبور شدند بدنه خودروی کلاسیک و بدنه کوپه نوتر را برش دهند. آن ها تصمیم گرفتند که جوش های پانل های جایگزین را حفظ کنند در حالی که جان می خواست لوله های اگزوز توربو و کوتاه روی کاپوت قرار گیرد. نتیجه تقریبا همانی شد که موردنظر آن ها بود و ترکیب فورد و ماشین انیمیشن محبوب Cars یک خودروی زیبا و هیجان انگیز را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ترکیب جعبه کفش فورد و کوپه بی ام و سری 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب جعبه کفش فورد و کوپه بی ام و سری 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید