برند شهر خلاق سفال و سرامیک سمنان در جذب توریست موثر است

به گزارش وبلاگ دلند چت، مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان سمنان گفت: برند شهر خلاق سفال و سرامیک، نقش مؤثری در جذب توریست به سمنان خواهد داشت.

برند شهر خلاق سفال و سرامیک سمنان در جذب توریست موثر است

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، حمیدرضا دوست محمدی روز دوشنبه 17 آبان ماه 1400 در ملاقات با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اضافه نمود: تحقق اهداف شهر خلاق سفال و سرامیک احتیاج به مشارکت هنرمندان و جامعه هدف دارد و در این حوزه تشکیل اتاق فکر با حضور هنرمندان لازم است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان برگزاری نشست تخصصی با هنرمندان سفال و سرامیک، دعوت از اساتید مطرح برای ارائه آموزش های نوین، تهیه بانک اطلاعاتی هنرمندان، بهره گیری از تجربه های مناسب بین المللی و تدوین برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را از جمله راهکارهای اجرای هر چه بهتر شهر خلاق سفال و سرامیک مطرح کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: تحقق اهداف شهر خلاق سفال و سرامیک احتیاج به تشکیل کارگروهی با حضور کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، دانشگاه و هنرمندان دارد.

فرشید فلاح تأکید کرد: شهر خلاق سفال و سرامیک باید به رشد و اعتلای سفال و سرامیک کشور، عرضه محصولات به روش های الکترونیک، اجرای کارهای پژوهشی، انتشار نشریات علمی، ثبت معنوی آثار و حضور در بازارهای جهانی و محلی یاری کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، راه اندازی گذر فرهنگی سفال و سرامیک با یاری شهرداری سمنان و بازارچه عرضه سفال و سرامیک را از جمله برنامه ها مطرح کرد.

منبع: توریسم آنلاین

به "برند شهر خلاق سفال و سرامیک سمنان در جذب توریست موثر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند شهر خلاق سفال و سرامیک سمنان در جذب توریست موثر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید