آنالیز تاب آوری فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران کرونا

به گزارش وبلاگ دلند چت، رئیس پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه از اجرای طرح پژوهشی آنالیز نقش ویروس کرونا بر تاب آوری فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع داد.

آنالیز تاب آوری فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران کرونا

علی فقیه حبیبی در مصاحبه با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری وبلاگ دلند چت اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و تأکید معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بر لزوم سنجش تاب آوری فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه به ویژه خانواده عظیم دانشگاه آزاد اسلامی (اعضای هیئت علمی و دانشجویان) در شرایط کنونی جامعه، گروه مطالعات مقایسه ای فرهنگی پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه طرح پژوهشی با عنوان آنالیز نقش ویروس کرونا بر تاب آوری فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را اجرا کرد.

وی اضافه نمود: خروجی این تحقیق، مقاله ای علمی- پژوهشی و کتابی با عنوان ویروس کرونا (کووید 19) و تاب آوری فرهنگی و اجتماعی است که مراحل چاپ و انتشار آن در حال اجرا است.

رئیس پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی گفت: مطالعات پژوهشی دیگری با محورهای ویروس کرونا و فرهنگ کتاب خوانی، ویروس کرونا و کسب وکارهای خانگی، ویروس کرونا و آموزش عالی، ویروس کرونا و تاب آوری، ویروس کرونا و ارزش های خانواده، ویروس کرونا و حمل ونقل ریلی و ویروس کرونا و بهره وری شغلی در دست تدوین است.

4084/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "آنالیز تاب آوری فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تاب آوری فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید