الامیر ریزورت؛ هتلی 4 ستاره و زیبا در شهر توریستی کمر آنتالیا، عکس

به گزارش وبلاگ دلند چت، هتل الامیر ریزورت یکی از هتل های 4 ستاره شهر کمر است. کمر یکی از شهرهای توریستی آنتالیا است که بیشتر به علت سواحل زیبایش مشهور است؛ ولی جاذبه های این شهر به سواحل محدود نمی گردد و پر است از جاذبه های طبیعی و تاریخی دیگر. با اقامت در هتل الامیر ریزورت دسترسی خوبی به جاذبه های کمر خواهید داشت. الامیر ریزورت در سال 1999 تاسیس شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای 3 طبقه است و با 108 واحد اقامتی سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است. چنانچه قصد سفر به کمر را دارید بهترین راه سفر، خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی است.

الامیر ریزورت؛ هتلی 4 ستاره و زیبا در شهر توریستی کمر آنتالیا، عکس

امکانات کلی هتل الامیر ریزورت کمر آنتالیا

هتل الامیر ریزورت دارای امکانات متنوعی است و اقامت در آن تجربه ای به یاد ماندنی برای مهمانان است. از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، ترانسفر رفت و برگشت، سالن همایش، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، آسانسور، صندوق امانات، فکس، فتوکپی و بیزینس سنتر اشاره نمود.

با پرداخت هزینه می توانید از خدمات لاندری و خشک شویی بهره ببرید. از ویژگی های مثبت الامیر ریزورت کارکنان خوش خلق و مسئولیت پذیر آن است. در این هتل به زبان های انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی صحبت می گردد. ناگفته نماند سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است ولی محلی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. ورود حیوان خانگی به این هتل ممنوع است.

اتاق های هتل

هتل الامیر ریزورت دارای چندین نوع اتاق است که با توجه به شرایط خود می توانید اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. از انواع اتاق های این هتل می توان به اتاق بنگله سینگل، اتاق استاندارد سینگل، اتاق استاندارد و اتاق بنگله با چشم انداز دریا اشاره نمود. گفتنی است در صورت درخواست، سرویس اضافی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. هزینه اقامت بچه ها زیر 6 سال رایگان بوده و بالای 6 سال تمام بها حساب می گردد.

امکانات تفریحی هتل

هتل الامیر ریزورت دارای یک استخر روباز فصلی و یک استخر مخصوص بچه ها است. حمام ترکی، اسپا، سونا و ماساژ از امکانات دیگر این هتل مدرن هستند. باشگاه ورزشی این مجموعه دارای به روزترین تجهیزات بوده و مورد استقبال هواداران سلامت و تناسب اندام قرار می گیرد. از فعالیت های دیگری که در این مجموعه برای مهمانان ترتیب داده می گردد، می توان به بیلیارد اشاره نمود. زمین بازی هتل بسیار مورد توجه خانواده هایی که فرزند کوچک به همراه دارند، قرار می گیرد. علاوه بر اینها یک باغ زیبا با محوطه ای برای پیک نیک در داخل هتل واقع شده است که بسیار مناسب برای گشت و گذار و گپ زدن با دوستان است.

رستوران هتل

سه رستوران باکیفیت در داخل هتل الامیر ریزورت کمر آنتالیا واقع شده است که تمامی سلیقه ها را راضی نموده و مهمانان را از رفتن به رستوران های دیگر بی احتیاج می نماید. در رستوران اصلی این هتل غذاها به صورت سلف سرویس ارائه می گردد. یک رستوران دیگر در ساحل واقع شده است که اسنک در آن سرو می گردد. در رستوران سوم این مجموعه غذاهای دریایی سرو می گردد.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل الامیر ریزورت کمر آنتالیا به سبک مدرن طراحی شده اند. رنگ های روشن استفاده شده در اتاق ها محیطی آرام برای مهمانان ایجاد می نماید. برخی از اتاق ها دارای بالکن هستند و چشم انداز بی نظیری از دریا را در مقابل چشمان مهمانان قرار می دهند. اتاق ها دارای تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار، چای ساز، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، میز، جایگاه، مبلمان، حمام شخصی، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. تمام اتاق ها هر روز نظافت می شوند و در بهترین حالت ممکن قرار دارند.

فاصله هتل الامیر ریزورت کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک پاریش مانچو: 350 متر

فاصله تا پارک نهال آتسیز: 500 متر

فاصله تا بازار ماناوگات: 900 متر

فاصله تا جنگل تورکبلنی: 2.5 کیلومتر

فاصله تا آبشار ماناوگات: 4 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "الامیر ریزورت؛ هتلی 4 ستاره و زیبا در شهر توریستی کمر آنتالیا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الامیر ریزورت؛ هتلی 4 ستاره و زیبا در شهر توریستی کمر آنتالیا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید