بازی Robocop: Rogue City سال آینده عرضه خواهد شد؛ تریلر گیم پلی را ببنید

به گزارش وبلاگ دلند چت، به تازگی شرکت Nacon در جریان رویداد اخیر خود بازی پلیس آهنی: شهر سرکش (Robocop: Rogue City) را برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، سوییچ و کامپیوترهای شخصی معرفی نموده است. این بازی در ژوئن سال 2023 عرضه خواهد شد.

بازی Robocop: Rogue City سال آینده عرضه خواهد شد؛ تریلر گیم پلی را ببنید

همان طور که حدس زده اید، این بازی بر اساس فیلم معروف روبوکاپ یا همان پلیس آهنی که در سال 1987 اکران شده است، توسعه داده خواهد شد. تریلر تازه این بازی در جریان رویداد اخیر Nacon Connect نمایش داده شد و بخش های کوتاهی از گیم پلی بازی و بعلاوه میان پرده های سینمایی درون بازی را به ما نشان داد.

این بازی به وسیله استودیو Teyon در حال توسعه است. این استودیو را بیشتر به خاطر کارهای اخیرش که شامل بازی هایی نظیر Rambo: The Video Game، Steel Empire و Terminator: Resistance می گردد، می شناسیم که البته کارنامه بسیار ضعیف و ترسناکی محسوب می گردد. اکنون آن ها به سراغ سری پلیس آهنی آمدند. بازی Robocop: Rogue City بازیکنان را داخل پوسته زره پوش تیتانیومی پلیس آهنی قرار می دهد. هواداران این فیلم ها احتمالاً شادمان خواهند شد که بدانند پیتر ولر (Peter Weller) نیز نقش نمادین خود را برای بازگشت به خیابان های دیترویت قدیم تکرار می نماید.

علاوه بر تریلر تازهی که نشان داده شده است، اطلاعات خاص دیگری از بازی Robocop: Rogue City منتشر نشده است. در صفحه رسمی بازی در استیم از این اثر به عنوان یک بازی کاملاً اول شخص نام برده شده است که شما در آن باید برای شکار و نبردی انفجاری برای پی بردن به حقیقت با نیروهایی که می خواهند شهری را نابود نمایند که شما آن را خانه می نامید، به نبرد بپردازید. بازی به شما اجازه می دهد تا دستورات اصلی خود را به روش خود انجام دهید اما بعلاوه به شما هشدار می دهد که مراقب فساد و طمع نیز باشید.

آخرین حضور قابل توجه پلیس آهنی در دنیای بازی های ویدئویی به بازی مورتال کامبت 11 مربوط می گردد که در آن پیتر ولر بعلاوه در نقش سایبورگ هم حضور دارد. در مورتال کامبت 11، پلیس آهنی در کنار شخصیت های دیگری مثل اسپاون (Spawn)، جوکر (Joker) و نابودگر (Terminator) به عنوان شخصیت های مهمان حضور داشتند. با این حال، اکنون پلیس آهنی هم قرار است مثل ترمیناتور بازی مخصوص خودش را دریافت کند.

همان طور که گفته شد، هنوز اطلاعات چندانی از بازی منتشر نشده است اما با توجه به تجربه ای که از چنین اقتباس هایی داشته ایم و بعلاوه برخی از بازی های اقتباسی قبلی استودیو سازنده این اثر، می توانیم تا حدی نگران شرایط این پروژه باشیم. با این حال، بهتر است همچنان صبر کنیم و منتظر تریلرهای بعدی یا جزئیات بیشتر بازی بمانیم.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Robocop: Rogue City سال آینده عرضه خواهد شد؛ تریلر گیم پلی را ببنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Robocop: Rogue City سال آینده عرضه خواهد شد؛ تریلر گیم پلی را ببنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید