آیفون 13 پرو به گفته کو دوربین فوق عریض بهتر با فوکوس اتوماتیک خواهد داشت

به گزارش وبلاگ دلند چت، به نظر می رسد مدل های رده بالای آیفون 13 مانند آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس دارای دوربین فوق عریض بهبودیافته ای در ماژول دوربین خود هستند. به تازگی یکی از باسابقه ترین تحلیلگران اپل به نام مینگ چی کو، گفته است که اپل از یک دوربین فوق عریض نو و مجهز به قابلیت فوکوس اتوماتیک در مدل های پرو آیفون 13 استفاده خواهد نمود.

آیفون 13 پرو به گفته کو دوربین فوق عریض بهتر با فوکوس اتوماتیک خواهد داشت

برای اطلاع باید بگوییم که دوربین فوق عریض استفاده شده در آیفون های 12 دارای فوکوس اتوماتیک نیست و لنز ثابت به کار رفته در آن تنها می تواند بر روی فاصله ثابتی فوکوس کند. بدون شک مجهز شدن دوربین فوق عریض آیفون های 13 پرو به قابلیت فوکوس اتوماتیک باعث می گردد که عکس های گرفته شده با این دوربین، صرف نظر از اینکه سوژه ها در چه فاصله ای از دوربین قرار دارند، شارپ تر باشند.

نگاهی به پیش بینی های کو در گذشته نشان می دهد که این شخص پیش تر گفته بود که اپل در آیفون های 13 بهبود های مختلفی را در ماژول دوربین این آیفون ها ایجاد خواهد نمود و توانایی هایی عکاسی این آیفون ها برای عکاسی در شب هم بهبود پیدا خواهد نمود.

در کنار آیفون های 13، کو بعلاوه اطلاعاتی را هم درباره آیفون های سال آینده یعنی آیفون 14، منتشر نموده است. کو می گوید که با وجود اینکه اپل سال جاری تنها از دوربین فوق عریض مجهز به سیستم فوکوس اتوماتیک در مدل های پرو آیفون 13 استفاده می نماید، اما این شرکت می خواهد تا در تمامی مدل های آیفون های 14 از دوربین فوق عریض بهبود یافته و مجهز به سیستم فوکوس اتوماتیک استفاده کند.

ماکت آیفون 13 پرو مکس شکل نو ناچ و ماژول دوربین را نشان می دهد

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیفون 13 پرو به گفته کو دوربین فوق عریض بهتر با فوکوس اتوماتیک خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 13 پرو به گفته کو دوربین فوق عریض بهتر با فوکوس اتوماتیک خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید