مبل برمید؛ برترین مبل ترکیبی از راحتی و سلطنتی برای دکوراسیون داخلی منزل

به گزارش وبلاگ دلند چت، مبل برمید یکی از خاص ترین انواع مبلمان است که اصالت آن اتریشی است. این مبل اتریشی از زمان حضور در بازار مبلمان کشور برای انواع خانه ها با سبک دکوراسیون مختلف استفاده شده و بیشترین کاربرد آن برای سبک کلاسیک و سلطنتی است. ویژگی بسیار شاخص این مبل که وجه تمایز آن را با سبک کلاسیک و سلطنتی تشکیل می دهد، بخش چوبی باریک منبت کاری شده به جاش بخش چوبی پهن است. در ادامه از ویژگی های این نوع مبلمان بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مبل برمید؛ برترین مبل ترکیبی از راحتی و سلطنتی برای دکوراسیون داخلی منزل

ویژگی مبل برمید

مبلمان برمید در رده مبل های سلطنتی و کلاسیک است به همین خاطر بسیاری از افراد مبل کلاسیک برمید را با نوع اصلی کلاسیک اشتباه می گیرند. همانطور که گفته شده ویژگی اصلی این نوع مبلمان بخش چوبی منبت کاری شده به صورت نازک و تقریبا تعیین است.

جنس چوب و کلاف مبل عمدتا از چوب راش است هر چند مدل های چوب گردو و گلابی هم فراوری شده است. با این حال مرغوب ترین و برترین مبل مدل برمید، از جنس راش رومانیایی است هر چند ایده اصلی ساخت این مبلمان اتریشی است.

این نوع مبلمان برای مهمانی های رسمی و تشریفاتی ساخته شده و جنبه راحتی ندارد. به همین علت معمولا در خانه های لوکس و لاکچری در ردیف مبلمان راحتی قرار نمی گیرد و فضای مجزایی را اشغال می نماید. ویژگی مهم بعدی مبل چپندر برمید، سبکتر بودن و راحتی زیاد در جابجایی آن نسبت به انواع مبل کلاسیک و سلطنتی است. از طرفی ارتفاع مبلمان بسیار مناسب است و برای تمامی افراد قابل استفاده است.

ویژگی بسیار مهم دیگر مبل کلاسیک برمید رنگ چوب و مدل آن است. این نوع مبلمان برخلاف مبل سلطنتی فقط برای فضاهای بزرگ نیست بلکه شما می توانید در دکوراسیون داخلی منزل کوچک هم بهره ببرید. رنگ چوب بدنه هم به نحوی انتخاب شده که با هر نوع رنگ و سبک دکوراسیون داخلی سازگار باشد.

با توجه به اینکه در ساخت بخش نشیمنگاه مبل برمید از فوم بسیار نرم و سرد استفاده شده و مرغوب ترین مدل اسفنج برای رویه کوبی بکار رفته، کمی برای نشستن طولانی مدت نسبت به مبلمان سلطنتی مناسبتر است. به همین علت کسانی که به هر علت تمایل به خرید دو دست مبلمان سلطنتی و راحتی ندارند، مبل برمید را انتخاب می نمایند.

خصوصیت بعدی و بسیار مهم مبلمان برمید استفاده از روکش های مختلف با تنوع رنگی بالاست. برای مبلمان سلطنتی شما مجبور به انتخاب از بین رنگ های مشکی، طلایی و کلیه رنگ های لوکس هستید. اما برای مبلمان برمید می توانید از هر نوع رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی منزلتان سفارش دهید.

رنگ مبل برمید قابلیت سفارشی سازی دارد. شما می توانید براساس نوع سبک دکوراسیون داخلی برترین گزینه را انتخاب کنید. به عنوان مثال رنگ صدفی و سفید در مبل استیل برمید که قابلیت سندبلاست هم دارد برای سبک مدرن برترین گزینه است. رنگ گردویی، فندقی و مشابه آن که غیر پوششی است و لایه محافظ پلی استر دارند برای مبل نیمه استیل برمید و مدل های کلاسیک به کار می فرایند. رنگ های طلایی، نقره ای و مسی که به شکل رگه دار به کار می فرایند در مبل سلطنتی مدل برمید قابل استفاده است.

با توجه به این نکات می توانید برترین نوع مبل برمید را برای منزلتان بخرید.

چیدمان مبل برمید

برای چیدن مبل برمید در منزل باید در کنار اصول و قواعد، کمی ذوق و سلیقه هنری داشته باشید. اگر با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی آشنا نیستید حتما مقاله انواع سبک دکوراسیون داخلی را مطالعه کنید چون به شما یاری می نماید هر سبک را دقیقا به درستی بچینید و با سایر المان ها ست کنید.

با توجه به اینکه مبل برمید از لحاظ راحتی کمی به مبل راحتی شباهت دارد و از لحاظ منبت کاری و لوکس بودن مشابه با مبلمان کلاسیک و سلطنتی است، اصول چیدمان آن از هر دو تبعیت خواهد نمود. به عنوان مثال معمولا این مبل به صورت یک دست مبلمان جداگانه در منزل چیده می گردد.

با توجه به اینکه مبلمان نقطه کانونی خانه است و شباهت مبل برمید به سبک سلطنتی، بر روی دیوار پشت آن تابلوهای هنری و کاغذ دیواری با طرح های سلطنتی و کلاسیک را از قلم نیاندازید. این نوع مبلمان بر روی کفپوش های چوبی و لمینت شکوهی بی نظیر دارد.

روشنایی و نورپردازی منزل باید به شکل تأکیدی بر روی این مبلمان متمرکز باشد. روی دسته مبلمان بخش پارچه ای و اسفنجی کار نشده به همین علت از شال مبل به هیچ وجه استفاده نکنید.

مبل برمید باید با فاصله تقریبا 20 سانتیمتری از یکدیگر چیده شوند تا فضای کافی برای رفت و آمد وجود داشته باشد.

منبع: اتاق

به "مبل برمید؛ برترین مبل ترکیبی از راحتی و سلطنتی برای دکوراسیون داخلی منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبل برمید؛ برترین مبل ترکیبی از راحتی و سلطنتی برای دکوراسیون داخلی منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید