لیگ ابرحیوانات خانگی؛ ماجراجویی خنده دار ابرقهرمان های حیوانی

به گزارش وبلاگ دلند چت، شاید خلاصه ترین خلاصه ای که از انیمیشن لیگ ابرحیوانات خانگی بشود بیان نمود این است که پشت هر ابرانسان موفقی یک ابرحیوان قهرمان وجود دارد. این فیلم مفرح و سرگرم کننده ترکیبی از دیالوگ ها و موقعیت های خنده دار، صحنه های اکشن و لحظات عاطفی است. این فیلمی است که هواداران دنیای ابرقهرمان ها حتما دوستش خواهند داشت؛ اما حتی کسانی هم که خیلی با دنیای ابرقهرمان ها آشنا نیستند از تماشای این ابرقهرمان های متفاوت و بانمک لذت خواهند برد.

لیگ ابرحیوانات خانگی؛ ماجراجویی خنده دار ابرقهرمان های حیوانی

به گزارش وبلاگ دلند چت؛ شخصیت اصلی این فیلم کریپتو است؛ سگ باوفای سوپرمن که به همراه او از سیارۀ کریپتون آمده و خودش هم صاحب قدرت های ابرقهرمانی است. کریپتو و سوپرمن از بچگی دوستان صمیمی هم هستند و در کنار هم در شهر متروپلیس با تبهکاران و مجرمان مبارزه می نمایند. اما ماجرای اصلی فیلم از جایی آغاز می گردد که سوپرمن تصمیم می گیرد با لوئیس لین ازدئواج کند؛ رابطۀ صمیمانۀ آن ها باعث حسادت کریپتو می گردد. اما وقتی سوپرمن به وسیله یک خوکچۀ بدون مو به نام لولو ربوده می گردد اوضاع حسابی به هم می ریزد. حالا کریپتو باید برای نجات صاحبش کوشش کند.

اما جالب ترین بخش قصه شاید مربوط به گروهی از حیوانات خانگی (از جمله یک سگ به نام ایس، یک لاک پشت، یک سنجاب و یک خوک) باشد که در یک پناهگاه حیوانات نگه داری می شوند. آن ها در اثر برخورد یک جسم اسرارآمیز به پناهگاه صاحب قدرت های خارق العاده ای می شوند که شبیه نیرو های ابرقهرمانان انسانی است. آن ها در کنار سگ سوپرمن قرار می گیرند تا جهان را از شر ضدقهرمان ها نجات بدهند.

یکی از مهم ترین نقاط قوت این فیلم به صداپیشه های معروف آن مثل کوین هارت و دوئین جانسون مربوط است که البته این شاید برای مخاطب فارسی زبان خیلی عنصر تاثیرگذار و مهمی نباشد. اما غیر از این، شوخی های بصری فیلم هم واقعا گیرا و خنده دار از کار درآمده اند. گروه حیوانات پناهگاه با قدرت های تازه ای که اتفاقی به دست آورده اند، برترین و مجذوب کنندهترین لحظات فیلم را رقم می زنند؛ تصور کنید که حیوانات انیمیشن ماداگاسکار با همان شخصیت های متفاوت و عجیب و غریبشان صاحب قدرت های خارق العاده هم شده باشند؛ این فیلم یک چنین حال و هوایی دارد.

سنجابی که قدرت صاعقه را در سرانگشت های خودش دارد، یا لاک پشتی که می تواند با سرعتی سرسام آور حرکت کند (آنقدر سریع که بعد از رسیدن به مقصد، خودش هم نمی داند کجاست)؛ شاید قبلا شبیه به این شوخی ها را (مثلا در انیمیشن توربو) دیده باشیم، اما باز هم حال و هوای تازه و مفرحی در آن وجود دارد. بخصوص که شخصیت های این گروه حیوانی خیلی خوب و مجذوب کننده طراحی شده اند.

البته انیمیشن لیگ ابرحیوانات خانگی را نمی گردد در سطح عالیترین انیمیشن های ساخته شده در سال های اخیر قرار داد. مثلا ماجرای حسادت کریپتو به رابطۀ عاشقانۀ سوپرمن علاوه بر اینکه خیلی کلیشه ای است، موقعیت های طنزآمیز خاصی هم ایجاد نمی کند. برخی از شوخی های فیلم هم سطحی و بدون خلاقیت هستند و فرایند داستان تا حدی قابل پیش بینی است. اما درجه یک نبودن مساوی بد بودن نیست. این فیلم با همۀ ضعف هایی که شاید به چشم بیایند، در کل بامزه و سرگرم نماینده است و لحظات خنده دار و ارجاعات جالب به سایر فیلم های ابرقهرمانی در آن کم نیست.

  • کارگردان: جارد استرن (Jared Stern)
  • فیلمنامه: جارد استرن، جان ویتینگتون (John Whittington)
  • تاریخ انتشار: 7 مرداد
منبع: فرارو

به "لیگ ابرحیوانات خانگی؛ ماجراجویی خنده دار ابرقهرمان های حیوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ابرحیوانات خانگی؛ ماجراجویی خنده دار ابرقهرمان های حیوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید