قریشی: سپاهان با این همه هزینه به هدفش نرسیده است، جایگاه ذوب آهن رده دوازدهم جدول نیست

به گزارش وبلاگ دلند چت، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به این نکته اذعان کرد که جایگاه تیمش رده دوازدهم جدول نیست و گفت شاگردان تارتار برای احیای موقعیت خود در جدول تلاش خواهند کرد.

قریشی: سپاهان با این همه هزینه به هدفش نرسیده است، جایگاه ذوب آهن رده دوازدهم جدول نیست

محمد قریشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دلند چت، درباره پیروزی تیمش برابر پدیده مشهد گفت: بعد از تساوی برابر سپاهان اعتمادبه نفس تیم بیشتر شد و خدا را شکر که سه امتیاز مهم دیدار برابر پدیده را گرفتیم. ما به این برد نیاز داشتیم تا شرایط ذوب آهن بهتر شود و امیدواریم در بازی های بعد هم نتایج خوبی بگیریم.

وی در واکنش به اینکه خیلی ها معتقدند ذوب آهن در این فصل نتایج ضعیفی گرفته است، شرح داد: شما باید شرایط تیم در دو سال گذشته را در نظر بگیرید. امسال هم ذوب آهن از لحاظ بازیکن، کادر فنی و مدیریت با تغییرات بسیار زیادی روبرو شد و در فوتبال نمی توان با این همه تغییر خیلی زود به هدف تان برسید. شما ببینید که تیمی مثل سپاهان با این همه هزینه و توانایی فنی باز هم در لیگ امسال به هدفش نرسید، ولی مطمئناً می تواند در فصل آینده شرایط بهتری را تجربه کند. من معتقدم با این همه تغییرات، ذوب آهن عملکرد بدی نداشته است.

قریشی افزود: تیم ما هم به زمان نیاز دارد و حرف کلی من این است که وقتی یک باشگاه یا تیم با تغییرات زیاد روبه رو می شود نیاز به زمان دارد. ما هم معتقدیم جایگاه واقعی تیم اینجای جدول (رده دوازدهم) نیست و تلاش می کنیم در 10 بازی باقیمانده نتایج بهتری بگیریم و در سرانجام لیگ رتبه خوبی را به دست بیاوریم.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن که در بازی با پدیده اولین گل فصلش را به ثمر رساند، در این مورد شرح داد: امسال خیلی دیر گل زدم، ولی امیدوارم در بازی های بعدی هم بتوانم برای تیمم گل بزنم.

قریشی در مورد نشان دادن پیراهن حامد نورمحمدی بعد از گلزنی به پدیده گفت: حامد پدرش را تازه از دست داده است و همه ما هم درد او هستیم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قریشی: سپاهان با این همه هزینه به هدفش نرسیده است، جایگاه ذوب آهن رده دوازدهم جدول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قریشی: سپاهان با این همه هزینه به هدفش نرسیده است، جایگاه ذوب آهن رده دوازدهم جدول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید