سازمان لیگ یکطرفه بخشنامه می دهد

به گزارش وبلاگ دلند چت، مجتبی فریدونی گفت: سال گذشته برای تبلیغات روی پیراهن 5 فضا در اختیار داشتیم، اما سال جاری به 2 فضا محدود و تنها منبع درآمدی ما نابود شده است.

سازمان لیگ یکطرفه بخشنامه می دهد

به گزارش خبرنگار از ، مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در خصوص ابلاغ تازه سازمان لیگ برای تبلیغات روی پیراهن تیم های لیگ رجحان گفت: روز گذشته آئین نامه تازهی برای استفاده از فضای تبلیغاتی روی لباس به دست ما رسید که این فضا را به پشت و روی پیراهن محدود نموده اند. در صورتی که سال قبل روی پیراهن، آستین ها و پشت پیراهن 5 فضا داشتیم.

او توضیح داد: سازمان لیگ و فدراسیون خدا را شکر از پرداخت حق پخش که عاجز هستند. در جهان مهمترین منبع عایدی باشگاه ها حق پخش است که ما در ایران آن را نداریم. تبلیغات محیطی سازمان لیگ هم معلوم نیست که چطور بسته می گردد، چه زمانی پرداخت می نمایند و اصلاً آیا پرداخت می گردد یا خیر. از تماشاچی و بلیت فروشی هم که خبری نیست.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اضافه نمود: همین تنها منبع عایدیی هم که برای باشگاه ها وجود داشت و می توانستیم از آن پولی در بیاوریم را نابود کردند. آقایان سازمان لیگ نشسته اند و یکطرفه آئین نامه و بخشنامه صادر می نمایند. کسی هم پاسخگو نیست. من با کامرانی فر تماس گرفتم گفت قطر هستم و می آیم و صحبت می کنم، اما به هر حال سازمان لیگ این کار را نموده و عایدی حداقلی باشگاه ها محدود شده است.

فریدونی با مقایسه شرایط باشگاه ها در لیگ برتر انگلستان اسم کرد: در انگلستان که هر باشگاه فوتبال حدود 95 میلیون پوند حق پخش می گیرد، دو سال است تبلیغات روی آستین هم دارند، اما ما اینجا تقریبا هیچ چیزی نداریم و همین را هم از ما دریغ می نمایند. حالا که این رخ داده، حداقل حق پخش را بگیرند یا تبلیغات محیطی را بالا ببرند و به موقع پرداخت نمایند. محدود کردن را هر کسی می تواند انجام بدهد. نمی دانم توجیه این کار چه بوده است.

او در خصوص اینکه آیا با مسئولی از فدراسیون یا سازمان لیگ صحبت نموده گفت: نمی دانیم با چه کسی باید صحبت کنیم. کامرانی فر انسان محجوبی است. او حداقل پاسخ ما را می دهد، اما دوستان دیگر اصلاً جواب هم نمی دهند. سال گذشته محدودیتی وجود نداشت، اما سال جاری فقط دو فضا در اختیار ما گذاشته شده است. با این شرایط منبع عایدیی باشگاه خیلی زیاد کاهش پیدا می نماید و حتی از نصف هم کمتر می گردد. متأسفانه گوش شنوایی هم نیست.

فریدونی در خصوص شرایط فعلی ذوب آهن با حضور مهدی تارتار و فرایند یارگیری های او گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. تقریباً یک هفته است که تمرینات با کلیه نفرات آغاز شده، ان شاالله از هفته آینده اردویی را در کردان کرج برگزار می کنیم و سه بازی محبت آمیز انجام می دهیم. از همکاری با مهدی تارتار راضی هستیم. یارگیری های او عالی بوده، تیم با انگیزه و ترکیبی از جوانان و باتجربه ها را داریم و امیدواریم که سال جاری رتبه خوبی را در سرانجام فصل کسب کنیم.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سازمان لیگ یکطرفه بخشنامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ یکطرفه بخشنامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید