قابلیت ویرایش توییت در توییتر شاید نسخه های قبلی آن توییت را نگه دارد

به گزارش وبلاگ دلند چت، اینطور که به نظر می رسد، قابلیت مورد انتظار ویرایش توییت در توییتر تاریخچه ای از نسخه های ویرایش نشده و قبلی همان توییت را نیز حفظ می نماید.

قابلیت ویرایش توییت در توییتر شاید نسخه های قبلی آن توییت را نگه دارد

اگر خبرهای مربوط به توییتر را طی چند روز اخیر دنبال نموده باشید، به احتمال بسیار فراوان می دانید که این شرکت قرار است قابلیتی را به شبکه اجتماعی خود اضافه کند که طی آن کاربر قادر خواهد بود توییت خود را ویرایش کند. اما این ویرایش به گونه ای نیست که توییت قبلی از بین برود بلکه یک درفت از آن به عنوان تاریخچه باقی می ماند.

با توجه به جین ماچون وانگ، یکی از کاربران توییتر که در زمینه مهندسی معکوس فعالیت می نماید، ظاهرا وقتی یک توییت را ویرایش می کنید، یک توییت کاملا تازه از آن بوجود می آید اما این بدان معنا نیست که توییت قبلی پاک می گردد بلکه نسخه ای از آن حفظ خواهد شد. او در صحبت های خود گفت:

آنطور که وانگ می گوید، تعیین نیست چگونه نسخه قبلی یک توییت ویرایش شده قرار است برای کاربران به نمایش در بیاید یا اصلا این اتفاق می افتد یا خیر. اما اگر توییتر تصمیم بگیرد تاریخچه یک توییت را عمومی نماید، شاید به این خاطر باشد که کاربران از این قابلیت سو استفاده ننمایند. چون بعضی ها معتقد هستند که یک سری از کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت، فکر افراد را منحرف نموده و باورهای نادرستی ایجاد نمایند.

الساندر پالوزی، یک محقق در زمینه اپلیکیشن هم به تازگی اسکرین شاتی را از قابلیت تازه منتشر نموده تا بدین ترتیب دقیقا متوجه شویم گزینه ویرایش توییت چگونه در توییتر تعبیه خواهد شد. در این اسکرین شات، پالوزی فقط محل تعبیه این گزینه را نشان داده و متأسفانه تصویری از یک پیش نمایش از توییت ویرایش شده وجود ندارد تا متوجه شویم منظور جین دقیقا از اینکه در کنار توییت تازه، توییت ویرایش شده هم وجود دارد چیست.

وقتی این گزینه ویرایش را لمس کنید، به بخشی منتقل می شوید که کاملا شبیه به همان بخش مربوط به نوشتن توییت است. با این تفاوت که پر شده از متن توییت شما و یک گزینه آپدیت در سمت راست-پایین صفحه. بخشی که قبلا کلمه توییت را در آنجا می دیدیم. چرا که قرار است توییت را با یک نسخه تازه آپدیت کنیم و نه اینکه یک توییت تازه را به اشتراک بگذاریم.

توییتر هنوز رسما خبری از این بابت که نسخه قبلی یک توییت ویرایش شده را نگه خواهد داشت چیزی نگفته است. بنابراین فعلا چیز خاصی برای گفتن در این زمینه وجود ندارد. توییتر اولین بار اوایل این ماه بود که خاطرنشان کرد روی یک گزینه ویرایش کار می نماید. این اتفاق در حالی رخ داد که شرکت در ماه آوریل و به مناسبت دروغ آوریل، در رابطه با این قابلیت با کاربران شوخی نموده بود. اما قبل از اعلام رسمی توییتر مبنی براینکه این قابلیت را قرار است به شبکه اجتماعی خود اضافه کند، ایلان ماسک یک نظرسنجی راجع به وجود این قابلیت در توییتر قرار داد تا نظر کاربران را در این بابت بپرسد.

شاید با خود بپرسید ایلان ماسک چطور می تواند به این موضوع مربوط باشد که باید بگوییم ثروتمندترین مرد دنیا با خرید 9.2٪ از سهام توییتر، بزرگ ترین سهام دار این شرک به شمار میرود و حتی می خواهد توییتر را به طور کامل و با پرداخت مبلغی بالغ بر 53 میلیارد دلار بخرد. هرچند این کار او با مخالفت هایی از سوی دیگر سهام داران نیز روبرو شده است.

از آن موقع تا به امروز اتفاقات زیادی اتفاق افتاده است. از ترک هیئت مدیره توییتر به وسیله ایلان ماسک گرفته تا تمایل دوباره آن برای خرید این شرکت، خبر رسمی اضافه شدن قابلیت ویرایش، مخالفت اعضای توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک و بسیاری موارد دیگر که باید منتظر ماند و دید سرنوشت هر یک از این اتفاقات در نهایت چه خواهد شد.

سوا از موارد مربوط به ماسک و توییتر، نظرتان در رابطه با قابلیت مورد انتظار ویرایش توییت و حفظ تاریخچه ای از آن توییت چیست؟ با توجه به این موضوع فکر می کنید از این قابلیت آنطور که باید استقبال خواهد شد؟

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "قابلیت ویرایش توییت در توییتر شاید نسخه های قبلی آن توییت را نگه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت ویرایش توییت در توییتر شاید نسخه های قبلی آن توییت را نگه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید