عقب نشینی برای تردد روان ، تسهیل مراجعه به ستاد ترخیص خودرو

به گزارش وبلاگ دلند چت، ستاد ترخیص خودرو، مرکز تعویض پلاک موتور، بازار میوه وتره بار و کلانتری 118 ستارخان باعث شده تا خیایان حبیب اله به یکی از معابر پر تردد شهر تهران تبدیل گردد در حالی که این معبر کشش این حجم از تردد روزانه را ندارد.

عقب نشینی برای تردد روان ، تسهیل مراجعه به ستاد ترخیص خودرو

به گزارش وبلاگ دلند چت، خیابان حبیب اله یکی از معابر قدیمی منطقه 2 است که در گذر زمان اطرافش مراکز تجاری و اداری زیادی مانند ستاد ترخیص خودرو، مرکز تعویض پلاک، مرکز تفکیک زباله و موتورسنگین، ایستگاه آتش نشانی و غیره قرار گرفتند اما این خیابان کشش این همه مراجعه کننده را نداشت به همین علت علاوه بر مسائل ترافیکی، حوادث زیادی در آن رخ می داد تا اینکه مدیران شهری طرح اصلاح هندسی و تعریض این خیابان را پیشنهاد کردند.

این طرح ها در کمیته معابر سازمان حمل ونقل و ترافیک تصویب شد و اکنون در حال اجرایی شدن است. با اجرای این طرح که در مرحله نخست از تقاطع خیابان های سروش تا سیادت آغاز شده، به عرض خیابان افزوده شده و در نتیجه امکان ترددخودروها افزایش می یاید.

محمدحسین کریمی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه2 می گوید: در این طرح علاوه بر عقب نشینی خیابان، محل دوربرگردان فعلی خیابان حبیب اله در محدوده کلانتری جابه جا می گردد. بعلاوه با توجه به انجام مطالعات کارشناسی، تغییراتی در ورودی ها و خروجی های خیابان حبیب اله انجام شده و دوربرگردان نو ساخته می گردد.

اجرای طرح اکنون با عقب نشینی خیابان آغاز شده و به زودی با آسفالت آن امکان تردد آسان فراهم می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عقب نشینی برای تردد روان ، تسهیل مراجعه به ستاد ترخیص خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقب نشینی برای تردد روان ، تسهیل مراجعه به ستاد ترخیص خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید