سکته استقلال و عادت تکراری پرسپولیس، کام سه تیم هنوز تلخ نشده است!

به گزارش وبلاگ دلند چت، هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر با صدرنشینی آلومینیوم اراک و سقوط یک پله ای آبی پوشان به سرانجام رسید و تیم مس رفسنجان هم با احتساب پیروزی انضباطی مقابل پدیده و یک امتیازی که از مساوی با پرسپولیس گرفت، بیشترین صعود را نسبت به تیم های دیگر در جدول رده بندی داشت.

سکته استقلال و عادت تکراری پرسپولیس، کام سه تیم هنوز تلخ نشده است!

آلومینیوم بالاخره گل خورد

تیم فوتبال آلومینیوم علیرغم اینکه در هفته پنجم میهمانش نفت مسجد سلیمان را مغلوب کرد، اما دروازه اش در این بازی باز شد تا رکورد کلین شیت های صد درصدی اش شکسته گردد. شاگردان خطیبی در 4 هفته ابتدایی مسابقات طعم گل خوردن را نچشیده بودند و نفت مسجد سلیمان برای اولین بار پیروز به باز کردن این تیم شد تا طلسم دروازه صدرنشین تازه مسابقات شکسته گردد.

استقلال گل نزد!

شاگردان مجیدی تنها تیمی بودند که در هر 4 بازی ابتدایی خود پیروز به گل زنی شده بودند. آنها برای اولین بار در این فصل در یک بازی گل نزدند و این اتفاق در ملاقات آنها مقابل نساجی افتاد. آبی پوشان که در هر 4 بازی قبلی شان گلزنی نموده بودند، فقط به ذوب آهن بیش از یک بار (2 گل) گلزنی کردند و در 3 بازی دیگر خود در هر یک بازی یک بار گل زدند. در خاتمه هفته پنجم آمار گل زنی آبی پوشان یک گل زده به ازای هر یک بازی است.

پرسپولیس باز هم گل خورد!

شاید این آمار قدری عجیب باشد، اما پرسپولیس که در سالهای گذشته همیشه برترین عملکرد را در خط دفاعی داشت، در هر 5 بازی این فصل دروازه اش باز شده است. شاگردان گل محمدی که با 8 امتیاز از 8 بازی در رده هفتم قرار دارند، 5 بار (در هر بازی یک بار) دروازه شان باز شده است که این اتفاق عجیب باعث شده آنها در 5 هفته ابتدایی یکی از خطوط دفاعی ضعیف لیگ را داشته باشند.

شکست نوبرانه پیکان

پیکان که با مجتبی حسینی از تیم های خوب فصل بیست و یکم نشان داده، در هفته پنجم برای اولین بار طعم شکست را چشید. شاگردان حسینی که در خاتمه هفته چهارم آماری کاملاً مشابه با استقلال داشتند و تنها به علت دریافت یک کارت قرمز در جایگاه دوم قرار داشتند، با پذیرفتن شکست خانگی مقابل فجر سپاسی به رده چهارم جدول سقوط کردند.

بدون برد، بدون مساوی و بدون باخت

در خاتمه هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر استقلال، آلومینیوم و گل گهر تنها تیم های بدون شکست هستند و پدیده تنها تیمی است که پیروز نشده است. ذوب آهن و طرفدار هم تیم هایی هستند که یا پیروز شده، یا شکست خورده اند و هیچیک از ملاقاتهای این تیم با نتیجه مساوی به خاتمه نرسیده است.

برترین ها و بدترین ها

در خاتمه هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر تیم گل گهر سیرجان که با 10 امتیاز در رده پنجم واقع شده است و فاصله اش با صدر جدول تنها یک امتیاز است به همراه پرسپولیس که با 8 امتیاز در رده هفتم واقع شده است و با صدر جدول تنها 3 امتیاز فاصله دارد، با 7 گل زده به صورت مشترک برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و سپاهان به همراه آلومینیوم با 6 گل زده بعد از این دو تیم قرار دارند.

در حالی که تیم پدیده با تنها یک گل زده در 5 بازی ضعیف ترین خط دفاعی مسابقات را دارد، صنعت نفت به همراه طرفدار و نفت مسجد سلیمان هر کدام با 2 گل زده بعد از پدیده قرار می گیرند.

استقلال به همراه آلومینیوم و سپاهان هر کدام با تنها یک گل خورده برترین خطوط دفاعی مسابقات را در اختیار دارند و پدیده با 8 گل خورده صاحب ضعیف ترین خط دفاعی مسابقات است. پس از پدیده هم تراکتور به همراه فولاد هر کدام با 7 گل خورده دیر خطوط دفاعی ضعیف را دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سکته استقلال و عادت تکراری پرسپولیس، کام سه تیم هنوز تلخ نشده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکته استقلال و عادت تکراری پرسپولیس، کام سه تیم هنوز تلخ نشده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید