سهم هوتن صبور از چهلمین جشنواره فیلم فجر

به گزارش وبلاگ دلند چت، هوتن صبور بازیگر فیلم دیدار خصوصی در اینستاگرام نوشت: بالاخره تمام شد. سهم ما از این جشنواره تشویق ها و محبت های شما مردم عزیز و تماشاگران و همکاران و منتقدان فیلم بود که راستش را بخواهید با هیچ چیزی در این جهان قابل قیاس نیست. چه جایزه ای بهتر از اینکه ببینی اثری که ساختی به دل مردم نشسته و دوستش دارند. خدا رو شکر و چقدر شما خوبید که نگذاشتید یک تصمیم نابهنگام بیشتر از لحظاتی کام ما را تلخ کند. یکپارچه با پیغام های محبت آمیزتان روح و جان ما را تازه کردید. حکمت این اتفاق تلخ پیوند قلب های مهربان شما با دل های ما بود و از این بابت بسیار خوشحالیم. با شما زنده ایم و با عشق و محبت شما انگیزه می گیریم.

سهم هوتن صبور از چهلمین جشنواره فیلم فجر

از صمیم قلب برای همه دوستان و همکاران و هنرمندانی که در این دوره از جشنواره نتایج زحمات شان را گرفتند و خوش درخشیدند خوشحالیم و امیدواریم همه در کنار هم بتوانیم با انگیزه ای مضاعف برای اعتلای سینمای ایران کوشش کنیم.

اما همچنان شرمسار ایم که آرا مردمی لحاظ نشد و این بدان معنی است بخش مهم و جایزه بزرگ فجر که شأن آن برگرفته از رکن اصلی سینما که همانا تماشاگران است کنار گذاشته شده؛ لذا همچنان پیگیر این مساله خواهیم بود و تا روشن شدن علل و مقصران آن این پیگیری را ادامه خواهیم داد تا حقی پایمال نشود و دیگر شاهد این اتفاقات تلخ در مهمترین رویداد فرهنگی کشور نباشیم.

در آخر امیدواریم به زودی در اکران فیلم میزبان خوبی برای چشمان پر مهرتان باشیم.

زنده باد سینما و زنده باد هنر. قلب تان پر عشق و دل هایتان پر از محبت و نور مردم نازنین.

منبع: فرارو

به "سهم هوتن صبور از چهلمین جشنواره فیلم فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم هوتن صبور از چهلمین جشنواره فیلم فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید