سرقت اطلاعات بانکی در کمین متقاضیان خودرو

به گزارش وبلاگ دلند چت، رئیس پلیس فتا تهران عظیم گفت: برای اطلاع از نتایج قرعه کشی فروش خودرو، و واریز وجوه و ... وب سایت های رسمی شرکت های خودرو ساز و رسانه های معتبر تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی هستند.

سرقت اطلاعات بانکی در کمین متقاضیان خودرو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری وبلاگ دلند چت، سرهنگ داوود گودرزی با اشاره به اینکه متقاضیان خودرو برای واریزی وجوه و استعلام اسامی قرعه کشی خودرو ها به سایت و نشانی اعلامی ایران خورو و سایپا مراجعه نمایند اظهار کرد: در چند روز اخیر شاهد مراجعه و ثبت نام تعدادی از شهروندان متقاضیان خودرو در سایت های ایران خودرو و سایپا بودیم.

وی با اشاره به اینکه متقاضایان خودروی از قشر های مختلف مردمی و دارای سواد رسانه ای مختلف می باشند، گفت: حضور در فضای مجازی احتیاج به سواد فضای مجازی داشته و کمی بی دقتی و یا عدم اطلاع از این محیط موجب سرقت اطلاعات و داده های کاربران مجازی خواهد شد.

رئیس پلیس فتا ادامه داد: برای اطلاع از نتایج قرعه کشی فروش خودرو، و واریز وجوه و ... وب سایت های رسمی شرکت های خودرو ساز و رسانه های معتبر تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی هستند.

وی اضافه نمود: مجرمان سایبری با برقراری تماس تلفنی و یا ارسال پیامک از سرشماره های خدماتی سعی می نمایند تا قربانیان خود را به وب سایت های جعلی پیش ثبت نام خودرو یا اعلام نتایج فروش خودرو راهنمایی و یا با شگرد تخلیه تلفنی از آنها کلاهبرداری نمایند که هوشیاری شهروندان برای بروز جرائم سرقت و کلاهبرداری در فضای مجازی بسیار موثر است.

4148

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "سرقت اطلاعات بانکی در کمین متقاضیان خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت اطلاعات بانکی در کمین متقاضیان خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید