روش مخفی کردن فالوورها در اینستاگرام

به گزارش وبلاگ دلند چت، اگر شما هم می خواهید بدانید که چگونه می توان فالوور های اینستاگرام را مخفی کرد، این گزارش کوتاه را بخوانید.

روش مخفی کردن فالوورها در اینستاگرام

وبلاگ دلند چت - اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است. با این حال، محافظت از حریم خصوصی در اینستاگرام بسیار سخت است، به خصوص اگر تازه وارد این برنامه شده باشید.

به گزارش سایت techstory، اینستاگرام برای کسانی که می خواهند تنظیمات حریم خصوصی خوبی داشته باشند، چیزی را به صورت واضح و ساده بیان ننموده است. با توسعه ویژگی های این پلتفرم، محافظت از اطلاعات در اینستاگرام سختتر شده و به همین علت قصد داریم در این گزارش به آموزش نحوه مخفی کردن فالوور های اینستاگرام بپردازیم.

نحوه مخفی کردن فالوور های اینستاگرام یک سوال متداول است. فقط افرادی که شما به ایشان اجازه فالو کردن را می دهید می توانند ببینند که شما چه کسانی را دنبال می کنید. در مقابل اگر حساب عمومی داشته باشید، هرکسی می تواند افرادی را که دنبال می کنید ببیند.

در کل شما سه گزینه برای محدود کردن قابلیت تماشا حساب اینستاگرام خود دارید:

  • تغییر به حالت خصوصی
  • مسدود کردن / حذف کاربر
  • محدود کردن یک حساب کاربری

تعداد فالوور ها در حساب یک دوست، همواره قابل مشاهده است. تنها علتی که شما نمی توانید فهرست واقعی فالوور ها را ببینید این است که دیگر با آن شخص دوست نیستید یا اینکه حساب او از حالت عمومی به حالت خصوصی درآمده است.

علاوه بر این، اگر کسی شما را بلاک نموده باشد، دیگر نمی توانید اکانت او را جستجو کنید و در نتیجه، فالوور های او را ببینید. در نتیجه تنظیمات خاصی در این باره وجود ندارد و شما باید یکی از موارد 3 گانه بالا را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید

وبلاگ دلند چت فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "روش مخفی کردن فالوورها در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش مخفی کردن فالوورها در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید