خبرنگاران مطهری: ترافیک خط حمله دردسر شیرین کادر فنی پرسپولیس است

به گزارش وبلاگ دلند چت، تهران- خبرنگاران- مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: این تیم مجموعه بزرگ و پرافتخاری است و ترافیک در خط حمله آن یک چالش شیرین برای کادر فنی به شمار می رود.

خبرنگاران مطهری: ترافیک خط حمله دردسر شیرین کادر فنی پرسپولیس است

به گزارش وبلاگ دلند چت، حمید مطهری امروز (یکشنبه) در حاشیه دیدار تیم رسانه ورزش با پیشکسوتان سرخآبی در گفت وگو با وبلاگ دلند چت گفت: هنوز مرگ مهرداد میناوند و علی انصاریان را باور ندارم. این 2 از بهترین های پرسپولیس و فوتبال ایران بودند و هر جا که حضور داشتند شادی و مهربانی را عرضه کردند. به خانواده آنان تسلیت می گویم و این بازی گامی برای زنده نگه داشتن یاد آنان بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در زمینه بازی این تیم در لیگ قهرمانان گفت: میزبان گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا کشور هند است. باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی را برای کسب میزبانی انجام داد که در نهایت پیروز نشد. میزبانی فوتبال چه در عرصه ملی و چه در عرصه باشگاهی از ما سلب شده و باید بپذیریم که در بخش هایی ضعف داریم. تا زمانی که این ضعف ها رفع نشود انتظار میزبانی سخت است. با تمام قدرت به هند می رویم و تیمی که فینالیست آسیا بوده در هر جای این کره خاکی که بازی بگذارند، باید برود و برای پیروزیت تلاش کند.

فعالیت باشگاه پرسپولیس در فصل جابجایی زمستانی از دیگر موضوعات مورد بحث مطهری بود. وی در این زمینه اعلام کرد: بازیکنان با کیفیتی جذب شده اند و پرسپولیس تیم بزرگی است که احتیاج به بازیکنان بزرگ دارد. کادر فنی می داند که با حضور مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر و مهاجمان قبلی در خط حمله ترافیک دارد. این ترافیک یک چالش جذاب برای کادر فنی تیم به شمار می رود.

او در زمینه احتمال جذب بازیکن تیم پدیده نیز گفت: فکر کنم تکلیف فرجی امروز و فردا تعیین شود. همچنین محمد انصاری از پرسپولیس جدا نمی شود چون به همه بازیکنانمان احتیاج داریم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مطهری: ترافیک خط حمله دردسر شیرین کادر فنی پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مطهری: ترافیک خط حمله دردسر شیرین کادر فنی پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید