خانه هوشمند از نظر رهنمای فردا

به گزارش وبلاگ دلند چت، شرکت رهنمای فردا خوزستان در سال 2004 تاسیس شد و متخصص در توسعه سیستم ها و نرم افزارهای الکترونیکی هوشمند است. ما سیستم هوشمند ساختمان رهنمای فردا را توسعه داده ایم. خدمات خود را در زمینه سیستم های هوشمند مدیریت خانه ارائه می دهیم و وظیفه اصلی ما ایجاد راهکار های منحصر به فرد در زمینه سیستم های مهندسی است که در عین حال از فناوری های غربی کم نیست. زمان، که هزینه آن برای مصرف نمایندگان قابل قبول است. مهندسان، طراحان، برنامه نویسان و نصاب های بسیار حرفه ای در تیم ما کار می نمایند که به ما امکان می دهد هر کاری، حتی پیچیده ترین، را حل کنیم.

خانه هوشمند از نظر رهنمای فردا

ما چه پیشنهادی داریم؟

در حال حاضر، شرکت رهنمای فردا طیف کاملی از خدمات اتوماسیون خانگی را به مشتریان خود ارائه می دهد: از طراحی سیستم گرفته تا نصب و پشتیبانی فنی. یک رویکرد جامع برای طراحی به شما امکان می دهد تا 40٪ در هزینه نصب سیستم های کابلی صرفه جویی کنید.تمامی تجهیزات و کارها تضمین شده است.

سیستم ما چه کاری می تواند انجام دهد؟

سیستم هوشمند ساختمان رهنمای فردا ما به شما امکان می دهد نظارت و کنترل متمرکز کلیه سیستم های مهندسی کلبه، دفتر یا خانه را به معنای واقعی کلمه از یک راه دور انجام دهید! سیستم های هوشمند شرکت ما عملکرد، قابلیت اطمینان و حداکثر کارایی را در ارائه راحتی و صرفه جویی در منابع انرژی ترکیب می نماید. سیستم هوشمند ساختمان رهنمای فردا مصرف انرژی را بهینه می نماید و در هزینه های عملیاتی صرفه جویی می نماید.

چگونه با مشتریان کار کنیم؟

ما به هر مشتری علاقه مند هستیم، بنابراین بخشی از خط مشی شرکت ما رویکرد فردی به هر مشتری، انعطاف پذیری در انتخاب یک پیکربندی است، یعنی. در کنار مجموعه خدمات آماده ای که به مشتریان ارائه می دهیم، با در نظر گرفتن توانایی های شما، هر موقعیت را به طور جداگانه و با توجه به خواسته شما در نظر می گیریم.

ما به عنوان مستقیماً توسعه دهندگان و فراوری کنندگان سیستم هوشمند ساختمان رهنمای فردا ، چنین الگوریتمی را برای عملکرد سیستم خود تدوین و با شما موافقت خواهیم کرد که کاملاً نیازهای شما را برآورده کند.

مشارکت شرکت رهنمای فردا .

  • فروشندگان را دعوت به همکاری می نماید، پشتیبانی اطلاعاتی را ارائه می دهد، تخفیف های خوبی ارائه می دهد.
  • آموزش رایگان برای نصابان برگزار می نماید.
  • شرایط مساعد همکاری را برای معماران و طراحان، شرکت های ساختمانی و مهندسی برق ارائه می دهد.
  1. فروشندگان را دعوت به همکاری می نماید، پشتیبانی اطلاعاتی را ارائه می دهد، تخفیف های خوبی ارائه می دهد.
  2. آموزش رایگان برای نصابان برگزار می نماید.
  3. شرایط مساعد همکاری را برای معماران و طراحان، شرکت های ساختمانی و مهندسی برق ارائه می دهد.

ما با شما خانه ای را می سازیم که آرزویش را داشتید! برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت rfco.ir مراجعه کنید.

منبع: اتاق

به "خانه هوشمند از نظر رهنمای فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه هوشمند از نظر رهنمای فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید