ثبت نام بیش از 25 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن هرمزگان

به گزارش وبلاگ دلند چت، خبرنگاران/هرمزگان مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان از ثبت نام اولیه بیش از 25 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان هرمزگان خبر داد.

ثبت نام بیش از 25 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن هرمزگان

آرش رضایی در گفت و گو با وبلاگ دلند چت، با اشاره به ثبت نام اولیه 25 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در 11 شهراستان تا به امروز، اظهار کرد: براساس دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی سهمیه استان هرمزگان درطرح نهضت ملی مسکن طی چهارسال 70 هزار و 512 واحد است که از این تعداد 16 هزار واحد مسکن روستایی، 4 هزار و 562 واحد مسکن استیجاری شهری و 49 هزار و 950 واحد ملکی شهری است.

مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان گفت: براساس برنامه کاری این اداره کل برای تحقق این هدف در 11 شهراز استان تامین زمین صورت پذیرفته و پیگیری های لازم برای تامین زمین مورد نیاز در 25 شهر دیگر استان نیز در حال انجام است.

وی اضافه کرد: ازتعداد 25 هزار نفری که برای طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام اولیه را انجام داده اند 9 هزار و 79 نفر مربوط به شهر تازه علوی(مرکز استان) است.

رضایی گفت: مهلت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در شهرهایی که از 28 مهرماه بازگشایی شده بود ساعت 24 امروز 15 دی ماه به پایان می رسد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه سمن به آدرس Saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت نام بیش از 25 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیش از 25 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید