برگزاری جلسه ستاد اجرایی المپیک ناشنوایان

به گزارش وبلاگ دلند چت، چهارمین جلسه ستاد اجرایی المپیک ناشنوایان در وزارت ورزش و جوانان برگزار گشت.

برگزاری جلسه ستاد اجرایی المپیک ناشنوایان

به گزارش وبلاگ دلند چت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛ چهارمین جلسه ستاد اجرایی بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان امروز (چهارشنبه 18 اسفندماه) به ریاست علی رغبتی و با حضور تیشه گران رئیس فدراسیون، مهدی نصیبی دبیر، داودی نایب رئیس بانوان، مسئولان کمیته های فدراسیون و انجمن ها و سرمربیان رشته های حاضر در المپیک برگزار گردید و فعالیت و برنامه کمیته های متناظر و آنالیز راهکارهای حضور پرقدرت کاروان کشورمان بحث و مصاحبه شد.

رغبتی رئیس ستاد و سرپرست کل کاروان ناشنوایان با اشاره به شیوع کرونا، گفت: در فاصله یک ماه به اعزام تیم ها کلیه اردوها را در تهران و با نظارت مستقیم و ویژه کمیته پزشکی برگزار خواهیم کرد.

تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان نیز ضمن تشکر از پیگیری های مجدانه رغبتی و اعضای ستاد، گزارشی از شرایط تیم ها و برگزاری اردوها ارائه کرد.

در ادامه جلسه مسئولین کمیته ها گزارشی از اقدامات و فعالیت های اجرا شده برای حضور کیفی کاروان ورزشی ناشنوایان در المپیک تابستانی ناشنوایان و سرافرازی پرچم کشورمان ارائه کردند.

مسئولین انجمن ها و سرمربیان تیم های فوتبال، تکواندو، کاراته، والیبال ساحلی، جودو، دوومیدانی، کشتی و تیراندازی نیز صحبت های خود را بیان و نظرات و پیشنهادات خود برای کسب برترین نتایج در آوردگاه المپیک را ایراد کردند.

بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان، اردیبهشت ماه 1401 در کاشیاس دو سول برزیل برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری جلسه ستاد اجرایی المپیک ناشنوایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه ستاد اجرایی المپیک ناشنوایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید