برنامه هفته اول بازی های لالیگا تغییر کرد

به گزارش وبلاگ دلند چت، سارمان لیگ اسپانیا در برنامه دیدارهای هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال این کشور تغییراتی اعمال کرد.

برنامه هفته اول بازی های لالیگا تغییر کرد

به گزارش وبلاگ دلند چت و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، فصل جدید لالیگا که قرار بود آدینه هفته جاری شروع گردد، به دستور کارمن پرس رئیس کمیسیون حل اختلافات فدراسیون فوتبال اسپانیا تغییر کرد و با یک روز تأخیر از روز شنبه شروع خواهد شد.

طبق تقویم اعلام شده از سوی سازمان لیگ اسپانیا، قرار بود فصل جدید فوتبال باشگاهی این کشور از فردا شب شروع گردد اما این اتفاق روز شنبه از ساعت 18:30 به وقت تهران با ملاقات خانگی ایبار مقابل سلتاویگو رخ خواهد داد. دو ساعت و نیم پس از آن، بازی دوم هفته میان گرانادا و اتلتیک بیلبائو برگزار خواهد شد و در آخرین بازی شنبه شب نیز از ساعت 23:30 به وقت تهران کادیز تازه صعود نموده میزبان اوساسونا خواهد بود.

برنامه سایر بازی های هفته نخست به توضیح زیر است:

یکشنبه

آلاوس - رئال بتس 16:30

وایادولید - سوسیه داد 18:30

ویارئال - اوئسکا 21:00

والنسیا - لوانته 23:30

تیم های رئال مادرید و بارسلونا به دلیل دیرتر تمام شدن مسابقات فصل گذشته شان دیرتر هم فصل جدید را شروع می نمایند. رئال مادرید از هفته دوم (30 شهریور) و بازی در خانه سوسیه داد و بارسلونا از هفته سوم (ششم مهر) با ملاقاتی خانگی مقابل ویارئال بازی وارد مسابقات خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برنامه هفته اول بازی های لالیگا تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه هفته اول بازی های لالیگا تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید