آنالیز چگونگی برگزاری پلی آف لیگ تنیس روی میز در شرایط کرونا

به گزارش وبلاگ دلند چت، مهرداد علی قارداشی در مصاحبه با خبرنگاران با یادآوری اینکه در راستای توجه به پروتکل های بهداشتی برگزاری دیداری دوبل از مرحله پلی آف لیگ برتر حذف شده است، در خصوص چگونگی برگزاری این مرحله از رقابت ها و تعداد دیدارهای پیش بینی شده شرح داد.

آنالیز چگونگی برگزاری پلی آف لیگ تنیس روی میز در شرایط کرونا

وی گفت: به طور معمول هر رقابت تنیس روی میز شامل 6 ملاقات انفرادی و 2 ملاقات دوبل است. برای رعایت موارد بهداشتی مبارزه با کرونا، ناچار به حذف ملاقاتهای دوبل از مرحله پلی آف شدیم اما برگزاری 6 ملاقات انفرادی به قوت خود باقی است. حالا اینکه به جای ملاقاتهای دوبل حذف شده، رقابت دیگری جایگزین گردد یا نه، موضوعی است که هنوز در رابطه با آن به جمع بندی نرسیده ایم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز توضیح داد: این امکان وجود دارد که به جای هر دو ملاقات حذف شده دوبل یا حداقل یکی از آنها، ملاقات انفرادی جایگزین کنیم یا اینکه اصلاً ملاقاتی جایگزین نگردد. به همین دلیل در خصوص پلی آف لیگ برتر، برگزاری 6، 7 یا 8 ملاقات انفرادی پیش بینی می گردد.

قارداشی تاکید نمود: در این زمینه با نظر مسئولان تیم های شرکت کننده تصمیم نهایی اتخاذ می گردد. به هر حال به خاطر کرونا و شرایط خاصی که ایجاد نموده ناچار هستیم برخلاف روال همواره پیش برویم از طرفی نمی توانیم تیم ها را نادیده بگیریم چراکه ذی نفع هستند. بنابراین با نظر آنها برگزاری تعداد ملاقاتهای انفرادی پلی آف را نهایی می کنیم.

وی با یادآوری اینکه امروز شنبه آخرین مهلت ارائه نتیجه تست PCR بازیکنان و مربیان تیم های حاضر در پلی آف لیگ برتر است، گفت: بعد از تکمیل نتایج دریافتی در خصوص زمان قطعی برگزاری ملاقاتهای پلی آف تصمیم گیری قطعی خواهد شد. ابتدا باید اطمینان حاصل گردد که تمام نفرات حاضر در این مرحله از رقابت ها در سلامت کامل به سر می برند و حضورشان در سالن تهدیدی برای دیگر افراد نیست.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز همچنین در خصوص برنامه های این فدراسیون در بخش ملی نیز گفت: فدراسیون های جهانی و آسیایی تنیس روی میز تقویم مصوبی برای ماه های آینده ندارند، از بُعد داخلی هم اجازه و شرایط لازم برای شروع به کار تمرینات تیم ملی را نداریم. فعلاً هیچ برنامه ای در این بخش نداریم. البته که اصراری هم به شروع تمرینات نداریم چراکه موضوع سلامتی و حفظ آن برای مان اولویت است.

قارداشی تاکید نمود: به خاطر برگزار نشدن اردوهای تیم ملی به خصوص در بخش بانوان متضرر شده ایم. در بخش مردان بعضاً اردوهای تیم ملی به خاطر حضور نوشاد و نیما عالمیان، امین احمدیان و امیرحسین هدایی در لیگ ها و کمپ های خارجی نصف و نیمه پیگیری می شد اما در بخش بانوان همواره اردوها منظم و با حضور نفرات کامل برگزار می شد. به همین دلیل کرونا و تأثیری که بر لغو فعالیت های ورزشی داشت، در بخش بانوان آسیب جدی تری را وارد کرد با همه اینها منتظر می مانیم در شرایطی ایده آل بازگشت به اردو داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آنالیز چگونگی برگزاری پلی آف لیگ تنیس روی میز در شرایط کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز چگونگی برگزاری پلی آف لیگ تنیس روی میز در شرایط کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید