افشای تصاویر و مشخصات گوشی های مجذوب کننده Honor 60

به گزارش وبلاگ دلند چت، اکنون گوشی های Honor 60 و Honor 60 Pro آماده رزرو در سایت JD.com و دیگر سایت های خرده فروشی چینی هستند. تصاویر نشان می دهد که گوشی های میان رده Honor 60 طراحی چشمگیری خواهند داشت. در این میان، Digital Chat Station، افشاگر سرشناس، اطلاعات کلیدی هر دو گوشی هوشمند را ارائه نموده است.

افشای تصاویر و مشخصات گوشی های مجذوب کننده Honor 60

به گزارش وبلاگ دلند چت، هر دو گوشی Honor 60 و Honor 60 Pro به نمایشگر های لبه خمیده مجهز هستند. با این حال، صفحه نمایش مدل اصلی فقط به سمت لبه های راست و چپ خمیده است، اما صفحه نمایش مدل pro از هر چهار طرف خمیدگی دارد. نداشتن اسکنر اثر انگشت جانبی یا پشتی به علت وجود اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است. هر دو گوشی Honor 60 و 60 Pro مجهز به یک دوربین سه گانه در قاب پشتی است. دکمه تنظیم صدا و کلید پاور در لبه سمت راست هر دو گوشی موجود است.

گفته می گردد پنل های AMOLED گوشی های هوشمند Honor 60 و 60 Pro از رزولوشن Full HD+ و نرخ به روز رسانی 120 هرتز پشتیبانی می نمایند. گوشی های قدیمی تر Honor 50 و 50 Pro به وسیله تراشه Snapdragon 778G راهنمایی می شدند، اما نسخه های جانشین آن ها احتمالاً دارای تراشه جدیدتر Snapdragon 778G Plus هستند.

انتظار می رود Honor 60 و 60 Pro با دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پشت وارد بازار شوند. بعلاوه گفته می گردد که هر دو گوشی به پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی مجهز هستند.

فعلا در خصوص قیمت Honor 60 و 60 پرو اطلاعاتی وجود ندارد. شایعات حاکی از آن است که خط فراوری Honor 60 شامل یک گوشی به نام Honor 60 SE نیز می گردد. انتظار می رود این گوشی از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی کند. قرار است سری Honor 60 در تاریخ یکم دسامبر (دهم آذر) در چین عرضه گردد.

منبع gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای تصاویر و مشخصات گوشی های مجذوب کننده Honor 60" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر و مشخصات گوشی های مجذوب کننده Honor 60"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید