آیفون 15 پرو مکس رکورد ضخامت حاشیه های نمایشگر را می شکند

به گزارش وبلاگ دلند چت، یکی از مشهورترین افشاگران صنعت گوشی های هوشمند که با نام کاربری Ice Universe در توییتر فعالیت دارد، اعلام نموده که آیفون 15 پرو مکس از نظر ضخامت حاشیه های نمایشگر رکورد جدیدی را از آن خود می نماید. باید خاطرنشان کنیم این رکورد در حال حاضر در اختیار شیائومی 13 واقع شده است و معمولا بیشتر اطلاعات ارائه شده از طرف این افشاگر به واقعیت تبدیل می شوند.

آیفون 15 پرو مکس رکورد ضخامت حاشیه های نمایشگر را می شکند

انتظار می رود هر دو مدل آیفون 15 پرو از حاشیه های باریک تر نسبت به نسل قبلی خود استفاده نمایند اما اگر یپش بینی این افشاگر به واقعیت تبدیل گردد، به نظر می رسد مدل بزرگ تر که از نمایشگر 6.7 اینچی استفاده می نماید، حاشیه های باریک تری خواهد داشت. همانطور که گفتیم، در حال حاضر این رکورد متعلق به شیائومی 13 است که ضخامت ضخیم ترین بخش حاشیه نمایشگر آن به 1.81 میلی متر می رسد. اما ظاهرا اپل برای آیفون 15 پرو مکس پیروز شده حاشیه های نمایشگر آن را به 1.55 میلی متر برساند.

از سوی دیگر برای اینکه بهتر این تغییر را درک کنید، باید بگوییم که حاشیه های نمایشگر آیفون 14 پرو 2.17 میلی متر است و از سوی دیگر گلکسی S23 اولترا با حاشیه های 1.95 میلی متری راهی بازار شده است. همانطور که احتمالا می دانید، معمولا ضخیم ترین بخش حاشیه نمایشگر، مربوط به قسمت پایینی آن است و سه جهت دیگر عمدتا ضخامت پایین تری دارند.

بنا به شایعات مطرح شده، حاشیه های هر چهار مدل آیفون 15 کمی در لبه ها خمیده خواهند بود و در این زمینه اپل رویکرد استفاده شده برای سری آیفون 11 را تکرار خواهد نمود. اما در این میان، ضخامت حاشیه های نمایشگر آیفون 15 و 15 پلاس تفاوتی با نسل قبلی نخواهد داشت. ضمناً باید خاطرنشان کنیم سال آینده تمام مدل های سری آیفون 15 از همان نمایشگر های هم مقدار با نسل قبلی استفاده می نمایند.

با توجه به اخبار مربوط به خمیدگی حاشیه نمایشگر مدل های سری آیفون 15، به نظر می رسد این گوشی ها تا حدی مشابه اپل واچ سری 7 و 8 خواهند بود. در شایعات مطرح شده از طرف منابع مختلف آمده که مدل های پرو آیفون 15 از فریم تیتانیومی استفاده می نمایند و ضمناً تمام دکمه ها از نوع لمسی ها هستند؛ بنابراین این دکمه ها در صورت استفاده تکان نمی خورند. مطابق معمول هر ساله، این گوشی ها در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد و تا آن موقع بدون شک با صد ها خبر در خصوص این گوشی ها روبرو می شویم.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

43,600,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

7,180,000

تومان

خرید گوشی از وبلاگ دلند چت

مشاهده همه

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیفون 15 پرو مکس رکورد ضخامت حاشیه های نمایشگر را می شکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15 پرو مکس رکورد ضخامت حاشیه های نمایشگر را می شکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید