نسخه سوییچ Life is Strange: True Colors اواسط آذر ماه عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ دلند چت، اسکوئر اینکس بیان نمود که نسخه نینتندو سوییچ بازی لایف ایز استرینج ترو کالرز (Life is Strange: True Colors) اوایل ماه دسامبر (اواسط آذر) امسال عرضه خواهد شد. این نسخه قرار بود به همراه نسخه های دیگر این بازی عرضه شود اما به دلیل مشکلاتی با تأخیر روبرو شد.

نسخه سوییچ Life is Strange: True Colors اواسط آذر ماه عرضه خواهد شد

در کنار این ها، بازی Life is Strange: Remastered Collection که شامل بازی اصلی به همراه بسته الحاقی Before the Storm است، برای تمام پلتفرم ها تا اوایل سال 2022 تأخیر خورد.

اسکوئر اینکس عرضه نسخه سوییچ را در پست توییتر گفت. همین طور اینکه در این پست ظاهر نو شخصیت اصلی بازی، الکس چن، نشان داده شد. البته ظاهر این شخصیت تغییر خاصی نداشته و تنها کمی جزئیات آن کمتر شده است. هنوز اعلام نشده که آیا تغییراتی در محیط بازی اعمال شده است یا نه.

در این پست گفته شد:

بازی لایف ایز استرینج ترو کالرز را می توان یکی از بهترین بازی های این سری دانست. این بازی تمام مسائل قبلی را برطرف کرده و یک داستان زیبا به همراه محیط غنی را به کاربر ارائه می دهد. مانند دیگر جاهای این فرنچایز، انتخاب های شما تأثیر کلیدی در بازی دارد و شما باید با دقت تصمیم بگیرید. همان طور که از نمرات این بازی مشخص است، ترو کالرز از هر نظر از قسمت های قبلی بهتر است. به همین دلیل اگر شما از قسمت های قبلی خوشتان نیامد، نگاهی به این قسمت نو بیاندازید.

ترو کالرز در سپتامبر سال 2021 برای کنسول های نسل 9 و 8 به همراه PC و استیدیا منتشر شد اما همان طور که گفتیم نسخه سوییچ با تأخیر روبرو شد. به احتمال زیاد این تأخیر برای تغییر ظاهر الکس بوده است. این تغییر ظاهر هم در اصل کم کردن جزئیات این کرکتر بوده است. به دلیل اینکه سخت افزار نینتندو سوییچ توانایی اجرای این بازی با جزئیات بالا را ندارد. البته چندی پیش نینتندو مدل نوی از نینتندو سوییچ با صفحه اولد را معرفی کرد. این مدل نو از لحاظ پردازنده تغییر خاصی با مدل قبلی نداشت. به همین دلیل تغییری از لحاظ گرافیکی با مدل اولیه ندارد اما به دلیل صفحه اولد کیفیت صفحه نمایش بسیار بهتر خواهد بود.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه سوییچ Life is Strange: True Colors اواسط آذر ماه عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه سوییچ Life is Strange: True Colors اواسط آذر ماه عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید